خرید دوربین مدار بسته برای مدیران و شرکت ها


راهنمای خرید دوربین مداربسته برای مدیران و شرکت ها

اگر قصد خرید دوربین مدار بسته و یا ارتقای سیستم امنیتی ساختمان خود را داشته باشید، حتما باید در مورد آن تحقیق کنید تا بهترین انتخاب را داشته باشید. امروزه انواع متعددی از دوربین های مدار بسته در بازار وجود دارد. 

با جستجوی کلمه دوربین مدار بسته و یا مطالعه بروشورهای این سیستم های امنیتی و نظارتی، با انبوهی از اطلاعات روبرو خواهید شد. مواجهه با این حجم انبوه از اطلاعات ممکن است کمی گیج کننده به نظر برسد. در این شرایط شما نمی توانید انتخاب و خرید متناسبی با فعالیت و ساختمان خود داشته باشید.

میزان بودجه شما برای خرید دوربین مداربسته

میزان بودجه در خرید دوربین مداربسته بسیار اهمیت دارد اگر می خواهید هزینه ی پایینی در این مورد بپردازید بهتر است انواع پکیج های دوربین مداربسته ارزان را تهیه فرمایید , این پکیج ها شامل دوربین مداربسته همراه با تجهیزات آن است اما در برخی موارد خرید دوربین مداربسته ارزان کار درستی نیست چرا که ممکن است کیفیت لازم را نداشته و در مدت کوتاهی کارایی خود را ازدست بدهد .

اگر سقف هزینه ی خاصی را برای تجهیز اماکن خود به دوربین مدار بسته در نظر نگرفته اید ترجیحا از دوربین مدار بسته IP ( تحت شبکه ) استفاده کنید. چنانچه بودجه شما پایین است باید از دوربین مدار بسته آنالوگ استفاده کنید. در صورتی که دوربین مدار بسته با هزینه مناسب و کیفیت تصویر بالا نیاز دارید دوربین مدار بسته AHD مناسب ترین گزینه برای شما می باشد. برای اشنایی بیشتر دوربین مدار بسته AHD این مطلب را بخوانید.

انتخاب برند تجهیزات دوربین مداربسته

با توجه به وسیع بودن طیف برند های دوربین مدار بسته و همچنین واردات بی رویه باید در نظر داشته باشید که کدام برند برای شما مناسب تر است؟

اکثر برند های وارداتی متفرقه نو نیم NO NAME کیفیت پایین و یکسانی دارند تنها به سفارش وارد کننده ، تنها نام برند روی آنها درج می شود.سعی کنید در زمان انتخاب برند از برندهایی استفاده کنید که در بین برندهای بزرگ بین المللی هستند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.