واردکننده برتر دوربین مدار بسته


واردکننده برتر دوربین مدار بسته

با مشاهده لیست شرکت های وارد کننده دوربین مداربسته متوجه خواهید شد که شرکت ها و مجموعه های زیادی در این زمینه فعالیت می کنند و اقدام به وارد کردن و فروش انواع دوربین های مداربسته می نمایند .

از همین رو قیمت انواع دوربین مداربسته با هم متفاوت است و این طبیعی است که قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته با مارک های متوسط و یا صعیف تفاوت داشته باشد .

وارد کننده برتر دوربین مدار بسته HD

دوربین مداربسته با روزلوشن HD عموما دوربین های دیجیتال تحت شبکه هستند. این دوربین ها امکان دسترسی به روزولشن های تصویر بسیار بالا را برای شما فراهم می کنند. از نظر تئوری دوربین های دیجیتال هیچ محدودیتی برای روزولشن تصویر ندارند. اما به صورت عمومی این دوربین ها تا روزلوشن 10مگا پیکسل تولید می شوند و در ایران دسترسی به این دوربین ها تا روزولشن 5مگاپیکسل به راحتی امکان پذیر است.

طبیعتا قیمت دوربین ها مداربسته شبکه نسبت به دوربین های مدار بسته انالوگ به مراتب بالاتر است. به همین دلیل دوربین های انالوگ همچنان از محبوبیت خود در ایران برخوردارند.

آیا دوربین مداربسته آنالوگ HD هم وجود دارد؟

سیستم های انالوگ متعارف اطلاعات را از طریق استاندارد PAL انتقال می دهند و حداکثر روزولشن قابل دسترسی آنها 720x576 است. از این رو دوربین های انالوگ نمی توانند به کیفیت HD دسترسی داشته باشند. البته سیستم های انالوگ با خارج شدن از استاندارد تلویزیونی سیستم جدیدی به نام HD-SDI را ایجاد کرده اند. دراین سیستم جدید آنالوگ امکان دسترسی به کیفیت تا 2مگا پیکسل برای دوربین ها به وجود می آید، اما با توجه به محدودیت ها و معایب این سیستم نسبت به سیستم مداربسته شبکه، استفادهاز آن زیاد رایج نیست.

آیا دوربین شبکه غیر HD هم داریم؟

بله. حداقل کیفیت تصویر دوربین های شبکه روزولشن VGA با رزولوشن 640x480 است. البته بعد از VGA همه دوربین های شبکه کیفیتی بالاتر از HD دارند.

 

تولید کننده ایرانی دوربین مداربسته


تولید کننده ایرانی دوربین مداربسته

مجموعه ها و شرکت های داخلی هم بر اساس تکنولوژی روز دنیا اقدام به ساخت و تولید قوی ترین دوربین های مداربسته می نمایند   ,   این مقاله تحت عنوان راهنمای خرید دوربین مداربسته برای شما گردآوری شده است .

بهترین دوربین مداربسته بر اساس نیاز بازار است که تعیین می شود   ,   برند برتر دوربین مداربسته نیز با توجه به کارایی و کیفیت دوربین مشخص می شود .

قیمت انواع دوربین مداربسته نیز بر اساس فاکتورهایی چون : اندازه و سایز دوربین   ,   نوع دوربین   ,   ظاهر دوربین و .. برآورد می شود .

برند تولید کننده ایرانی دوربین مداربسته

در صورتی که به دنبال یک سیستم مداربسته با کیفیت هستید حتما از برندهایی با شهرت بین المللی استفاده کنید. در این صفحه میتوانید لیستی از 50 تولید کننده بزرگ محصولات مداربسته ببنید.  

اگر به دنبال بهترین برند دوربین مداربسته جهان هستید بسیاری از کارشناسان محصولات اکسیس را به شما معرفی خواهند کرد. این محصولات با وجود قیمت بالا به علت کیفیت بسیار خوب مشتریان زیادی دارند. توجه داشته باشید که اکسیز تنها دوربین مداربسته شبکه تولید می کند. 

کدام دوربین را انتخاب کنم

روزولوشن تصویر دوربین های شبکه می تواند از VGA   تا 10مگا پیکسل متفاوت باشد. البته در ایران تنها دوربین های تا روزولشن 5مگا پیکسل به راحتی در دسترس هستند. سعی کنید کیفیت دوربین های خود را بین 1.3مگا پیکسل تا 3 مگاپیکسل نگه دارید چرا که زیاد بودن کیفیت تصویر مشکلاتی را در ترافیک شبکه و ضبط تصاویر نیز ایجاد میکند.  

سعی کنید در انتخاب دوربین ها تنها به دنبال دوربین گران تر نباشید. زمانی که یک دوربین ارزان نیاز شما را به درستی برطرف میکند انتخاب دوربین گران قیمت هزینه کردن بی مورد خواهد بود.  

نصب دوربین ها را به چه کسی واگذار کنم؟

متاسفانه بسیاری از مشتریان به المان های کیفیت نصب واقف نیستند و از این رو مجری خود را به درستی انتخاب نمی کنند که البته گاهی برای انها مشکلات زیادی را ایجاد می کند. در صورتی که محصولی گران قیمت را برای نصب انتخاب کردید حتما از شرکتی کمک بگیرید که تسلط کافی را برای نصب این محصولات داشته باشد. طبیعتا شرکتهای معتبرتر هزینه بیشتری هم برای نصب سیستم شما دریافت می کنند اما این هزینه تاثیر زیادی در کیفیت نصب آنها خواهد داشت.

 

دوربین مداربسته چیست ؟


دوربین مداربسته چیست ؟

پکیج دوربین مداربسته را می توان بجای اینکه دوربین و تجهیزاتش را جداگانه تهیه کرد خریداری نمود , پکیج دوربین مداربسته ارزان است و می توان با صرف هزینه ی کمتری آن را تهیه کرد .

قیمت پک کامل دوربین مداربسته با توجه به نوع دوربین و تجهیزات آن است که تعیین می شود برای کاهش هزینه های خرید دوربین مداربسته می توان یک پک از برند معتبر دوربین مداربسته تهیه نمود .

برای اینکه قیمت دوربین مدار بسته تعیین شود باید در ابتدا نوع نیاز و کاربری آن مشخص شود و سپس بر اساس آن اقدام به خرید نمود .

انواع دوربین مداربسته 

چگونگی کار دوربین آی پی؟

آنچه که به عنوان یک دوربین IP شناخته می شود، در واقع، یک دوربین دیجیتال است با پردازش تصویر آنالوگ و سیستم کد گذاری داخلی و سپس انتقال اطلاعات ویدئویی دیجیتال توسط اتصال اترنت به یک کامپیوتر یا دستگاه های مشابه. این روش انتقال است که باعث شده آنرا را دوربین IP بنامیم. در دوربین آی پی معمولاً از سنسور CMOS و گاهی از سنسور CCD استفاده می شود.

عموماً، دوربین های نظارت تصویری IP به یک وب سرور و سیستم کد گذاری و پردازش گر بر روی بورد مجهز می باشند. دوربین شبکه ترکیبی از قابلیت های یک دوربین با برخی از قابلیت های کامپیوتری است. به این ترتیب، آنها نیازی به اتصال مستقیم به کامپیوتر برای کار کردن ندارند و می توانند در هر نقطه ای در طول یک شبکه قرار گیرند. دوربین های آی پی بعنوان بخشی از تجهیزات تحت شبکه مانند سایر کامپیوتر های در شبکه، آدرس اختصاصی IP خود را خواهند داشت و به صورت مستقیم به شبکه سیمی یا بی سیم متصل می شوند.

چگونگی کار دوربین آنالوگ؟

دوربین های آنالوگ با حسگر CCD و گاهی با CMOS عرضه می شوند و سیگنال های ویدیویی حاصل از سنسور به صورت دیجیتال پردازش شده ولی قبل از انتقال نیاز است که به صورت آنالوگ برگردد تا بتوان آنرا توسط سایر تجهیزات آنالوگ مانند تلویزیون دریافت نمود.



دوربین مدار بسته کوچک


دوربین مدار بسته کوچک 

دوربین مدار بسته کوچک به دلیل قیمت مناسب و کاربری آسانی که دارد طرفداران زیادی هم دارند , این نوع دوربین های مداربسته را می توان به صورت آنالوگ و یا دوربین تحت شبکه ارزان تهیه کرد .

از این نوع دوربین ها به عنوان دوربین مخفی نیز استفاده می شود , دوربین جاسوسی ارزان یا دوربین مخفی در محل های غیر قابل رویت نصب می گردد و توسط نصاب کنترل می شود .

قیمت دوربین مدار بسته کوچک 

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان که از سیستم آنالوگ پشتیبانی میکند امکان اتصال مستقیم به تلوزیون را بدون هیچ دستگاه واسطی دارد و کافیست تنها کابل های دوربین مداربسته را به تلوزیون متصل نمایید و تصویر دوربین ها را مشاهده نمایید.همچنین دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان امکان اتصال به دستگاه ضبط DVR آنالوگ را دارد تا تصاویر ثبت شده توسط دوربین بر روی آن ذخیره گردد.

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان دارای دو فیش برای اتصال به تلوزیون و DVR بوده و یک فیش جهت تامین برق مورد نیاز خود بوده که پس از اتصال این دو فیش به این دوربین , دیگر قابلیت اتصال دوربین را در مکان مورد نظر دارا میباشید و برای نصب این دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان تنها کافیست تا نوک سوزنی دوربین مداربسته قابل روعیت و مشاهده باشد و ما بقی بدنه دوربین میتواند کاملا مخفی و پنهان باشد که این امر باعث شده تا در دسترس بودن دوربین مداربسته را کاهش دهد.

دوربین مداربسته مخفی کوچک و ارزان در بازار با نام های مختلفی همانند : دوربین مداربسته کوچک , کوچکترین دوربین مداربسته , دوربین مداربسته مخفی , دوربین مداربسته سوزنی , دوربین مداربسته کوچک و باکیفیت شناخته میشود.

کاربردهای دوربین مدار بسته کوچک

برخی صنایع و محیط زیست

داخل و خارج خودرو برای نمونه دوربین دنده عقب ماشین

فیلم برداری از حیات وحش، طبیعت، ثبت لحظات ورزشی

تصویر برداری فیلم های سینمایی و ثبت لحظات خاص

به عنوان دوربین مداربسته در سیستم های نظارتی وامنیتی در شرایط و موارد خاص


دوربین مداربسته بیسیم


دوربین مداربسته بیسیم 

تاریخچه ی دوربین مداربسته به سال های 1940 برمی گردد زمانی که آلمان ها اولین بار برای مشاهده پرتاب موشک از آن استفاده کردند .

دوربین مداربسته بیسیم که یکی از انواع دوربین های نسل جدید موجود است و طرفداران خاص خود را دارد , انواع دوربین های مدار بسته بیسیم بدون اتصال کابل و از طریق شبکه کار می کنند .

قیمت دوربین مداربسته بیسیم 

قیمت بهترین مارک دوربین مداربسته بیسیم بر اساس نوع مدل و پارمترهایی چون سایز دوربین , جنس بدنه و لنز و .. تعیین می گردد .

در حال حاضر یکی از دوربین‌های محبوب و پرکاربرد در بین مردم ، دوربین‌های مداربسته بی‌سیم است .

این دوربین‌ها به علت بی‌نیاز بودن به کشیدن کابل تصویر دارای راه‌اندازی و  نصب راحت تری به نسبت دوربین‌های کابلی و معمول در بازار است . از طرفی در مکان‌هایی که امکان کابل‌کشی به هر دلیلی وجود ندارد این نوع دوربین‌ها گزینه‌ی مناسبی برای استفاده کردن ، هستند .

در دوربین‌های مداربسته بی‌سیم تصاویر دوربین از طریق یک فرستنده برای نقطه‌ی مقصد که می‌تواند دستگاه گیرنده و یا سرور مرکزی باشد ، ارسال می‌شود.

کاربرد دوربین‌های مداربسته بی‌سیم

کاربرد اصلی این دوربین‌ها در مکان‌هایی است که امکان کابل‌کشی وجود ندارد و یا کابل‌کشی سخت است .

مانند : کابین آسانسور ، منازل مسکونی و …

چگونه تصاویر دوربین‌های بی‌سیم را ببینیم ؟

مشاهده تصاویر این دوربین‌ها مانند دوربین‌های معمولی است . از طریق لپ تاپ و یا کامپیوتر با نصب نرم‌افزار CMS دستگاه می‌توانید تصاویر را مشاهده کنید . حتی از طریق انتقال تصویر روی موبایل نیز می‌توان تصاویر را مشاهده کرد .

انواع دوربین‌ مداربسته بی‌سیم 

دوربین بی‌سیم دیجیتال

دوربین‌های بی‌سیم دیجیتال معمولاً از تکنولوژی Wifi برای ارسال اطلاعات استفاده می‌کنند. دوربین‌های مداربسته تحت شبکه که به یک فرستنده wifi داخلی متصل شده است که عملکردی کاملاً مشابه به دوربین‌های مداربسته‌ی IP موجود در بازار دارد .

دوربین بی‌سیم آنالوگ

اساس کار این دوربین‌ها برای انتقال اطلاعات ، از طریق  تبدیل سیگنالهای تصاویر به سیگنالهای رادیویی است.  در همین جا می‌توان فهمید که با توجه به این سازوکار،  این دوربین‌ها دارای نقاط ضعفی در هنگامی که آب و هوا ابری می‌باشد ( به خصوص در مناطقی که مرطوب می‌باشد ) است