فایده دوربین مداربسته خانگی


فایده دوربین مداربسته خانگی بسیار بیش از مبلغیست که میپردازید 

دوربین های مداربسته خانگی دارای عمر مفیدی هستند و بسیار هم کاربردی اند از این رو فایده دوربین مداربسته خانگی بسیار بیش از مبلغیست که میپردازید و شما می توانید با خیالی آسوده از این نوع تجهیزات استفاده کنید .

سیستم دوربین‌های مدار بسته خانگی کابلی

این نوع سیستم‌ها متداول‌ترین و ارزان‌ترین نوع دوربین‌ها هستند که کابل آنها مستقیماً به مانیتور وصل می‌شود. عیب این دوربین‌های کابلی این است که کابل‌کشی و نصب این دوربین‌ها و کانکتورهای آن دشوار است.

سیستم دوربین‌های مداربسته خانگی بی‌سیم

تصویر در این نوع سیستم‌ها با استفاده از تکنولوژی‌های دیجیتال یا آنالوگ به کامپیوتر، تبلت یا گوشی موبایل شما منتقل می‌شود. بسیاری از دوربین‌های امنیتی هوشمند به یک اپلیکیشن متصل هستند که شما می‌توانید از طریق آن، خانه خود را تحت نظر داشته باشید. تصاویر گرفته شده توسط دوربین‌های دیجیتالی معمولاً کیفیت بهتری دارند اما گران‌تر هستند. سیستم‌های بی‌سیم ممکن است در کار تجهیزاتی مانند روترها، تلفن‌های بی‌سیم و مایکروفرها اختلال ایجاد کرده و باید برای نصب آنها از آهن‌آلات و مصالح سنگین ساختمانی استفاده شود. اگر اتصال شما به اینترنت قطع شود ممکن است فیلمبردرای نیز قطع شود.

سیستم دوربین‌های مدار بسته آی پی

این دوربین‌های تحت شبکه یا پورتال اینترنتی شما کار کرده و تصاویر را به روتر کامپیوتر شما ارسال می‌کنند و به شما این امکان را می‌دهند که از فواصل دور و از طریق اینترنت به تصاویر آنها دسترسی داشته باشید.

دوربین‌های مدار بسته خانگی برای استفاده در بیرون از منزل

اگر از دوربین‌های مداربسته بیرونی استفاده می‌کنید باید ضد آب باشند و عدد آی پی (حفاظت بین‌المللی) آنها باید 66 باشد. دوربین‌های بی‌سیم در دسترس هستند اما شما هنوز باید برای اتصال این دوربین‌ها به منبع برق از کابل استفاده کنید. موقعیت این دوربین‌ها نباید مخفی باشد و باید برای تعمیر و نگهداری و تمیز کردن در دسترس باشند. شما باید دوربین‌های ضد خرابکاری تهیه کنید که این دوربین‌ها گران‌تر هستند.

دوربین‌های مدار بسته خانگی داخلی

دوربین‌های مدار بسته داخلی انواع مختلفی دارند که عبارتند از کابلی، بی‌سیم و انرژی ورودی شبکه شده (این دوربین‌ها به سوکت‌های الکتریکی وصل شده و تصاویر را به تجهیزات ذخیره کننده انتقال می‌دهند). دوربین‌های بی‌سیم برای استفاده در داخل منزل توصیه نمی‌شوند مگر این که سیگنال‌ها را بتوان رمزگذاری کرد زیرا هر کسی که در محدوده باشد می‌تواند تصاویر را با استفاده از گیرنده‌های مناسب ببیند.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.