دوربین مداربسته قدیمی


چگونه دوربین مداربسته قدیمی را تشخیص دهیم 

از دوربین های مداربسته قدیمی می توان به دوربین مداربسته آنالوگ اشاره کرد , این دوربین مداربسته قدیمی عملکرد بسیار ساده ای داشته و از نصب راحتی هم برخوردار است .

قیمت دوربین های مداربسته قدیمی بسیار ارزان و به صرفه است و می توان آن را با صرف هزینه نه چندان بالایی تهیه کرد و این درحالی است که دوربین های مداربسته امروزی به دلیل قابلیت ها و ویژگی هایی که دارد دارای قیمت بالاتری هستند .

چگونه دوربین مداربسته قدیمی را تشخیص دهیم 

وضعیت صوتی دو طرفه

دوربین‌های مدار بسته قدیمی سیستم‌های صوتی یک طرفه دارند و به راحتی نمی‌توان از آن‌ها استفاده کرد. امروزه دوربین‌های مدار بسته به صورتی ساخته و تنظیم شده‌اند که قابلیت صوتی دو طرفه دارند. شما با استفاده از این دوربین‌های مدار بسته به راحتی می‌توانید به صورت دو طرفه صدا را منتقل کنید. توصیه می‌کنیم برای جلوگیری از مشکلات احتمالی و تهیه کالاهای با کیفیت، دوربین مدار بسته و لوازم جانبی آن را فقط از فروشگاه‌ها و شرکت‌های معتبر فروشنده این محصولات تهیه نمایید.

دوربین مدار بسته بی‌سیم

دوربین‌های مدار بسته قدیمی اکثرا به صورت سیمی هستند و استفاده از آن‌ها راحت نیست. دوربین‌‌های مدار بسته که دارای کابل هستند سیگنال‌ها را به خوبی منتقل می‌کنند. امروزه استفاده از دوربین‌های مدار بسته بی‌سیم در بازار بسیار زیاد شده است و اکثر افراد ترجیح می‌دهند از دوربین‌هایی استفاده کنند که دارای سیم نیستند. استفاده از دوربین‌های مدار بسته بی‌سیم به دلیل نبود کابل بسیار آسان و راحت است.

زوم دیجیتال

سیستم قدیمی دوربین مدار بسته دارای زوم دیجیتال نیست. دوربین‌های مدار بسته امروزی قابلیت زوم دیجیتال دارند و شما با استفاده از این دوربین‌ها به راحتی می‌توانید تصاویر را به میزان دلخواه بزرگ کنید. سعی کنید دوربین مدار بسته‌ای که استفاده می‌کنید دارای زوم دیجیتال باشد تا شما نیاز به کاهش اطلاعات در هنگام ثبت تصاویر نداشته باشید. این نکته را فراموش نکنید که در هنگام خرید از این موضوع مطمئن باشید که به دنبال چه نوع دوربینی و با چه مشخصاتی هستید.

یکی از مهم‌ترین نکاتی که حتما باید به آن دقت کنید این است که می‌خواهید دوربین مدار بسته شما چه امکاناتی داشته باشد. پس از آگاهی از نیاز خود می‌توانید یکی از دوربین‌های مدار بسته را با توجه به بودجه و نیاز خود به راحتی انتخاب کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.