مشاوره کودک تلفنی رایگان


مشاوره کودک تلفنی رایگان

بسیاری افراد در سنین کودکی با مسائل و مشکلات روبه رو بوده اند اما والدین و خانواده های آنان بنا به دلایلی به این مشکلات بر توجهی کرده اند حال در سنین جوانی و بزرگسالی این افراد دچار مشکلاتی جدی شده اند لزوم دریافت مشاوره در سنین کودکی اینجاست که نمایان می شود .

دکتر روانشناس کودک بایستی دانش و تجربه کافی در این زمینه را داشته باشد و با راهنمایی صحیح والدین آنان را برای کمک به فرزندشان آموزش دهد .

در مشاوره کودک تلفنی رایگان چه کاری صورت می گیرد ؟ 

در فرآیند مشاوره رفتاری کودکان به صورت کاربردی مسائل را یاد می گیرند. به این معنی که با کودکان خردسال با کل خانواده با ابزارهای نقاشی، بازی و صحبت کردن مراحل درمان پیش می رود.

روانشناسان کودک برای کودکان و نوجوانان بزرگتر بر روی فعالیت ها و افکاری متمرکز می شوند که بر مهارت های مورد نیازشان اشاره دارد. آنها احساسات خود را بیان می کنند و با هم به حل مسئله می پردازند.

مشاور کودک و نوجوان ، بچه ها را حمایت و تحسین می کند، زیرا بچه ها این کار او را یاد می گیرند. مشاوره کودکان به کودکان کمک می کند که به خود باوری برسند و نقاط قوت خود را پیدا کنند. درمان، الگوهای تفکر مفید و عادات رفتاری سالم را ایجاد می کند.

روانشناس ممکن است کودک و پدر و مادر را با هم ملاقات کند یا تنها با کودک ملاقات کند. این مسئله بستگی به سن کودک دارد. درمانگر ممکن است با والدین نیز ملاقات کند تا راهنمایی ها و راهکارهای خود را برای کمک به فرزندشان در خانه ارائه دهد.

طول دوره درمان مشاوره کودک تلفنی رایگان

مدت زمان درمانی بستگی به اهداف شما و متخصص کودک شما دارد. اغلب اوقات یک درمانگر ممکن است با کودک شما یک بار در هفته برای چند ماه جلسه درمان داشته باشد، و یا دو جلسه در هفته .


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.