دوربین مدار بسته


دوربین مدار بسته 

دوربین های مداربسته تجهیزاتی نظارتی هستند که در یک جای ثابت نصب می شوند و تصاویری ضبط و ارسال می نمایند , امروزه فروش دوربین مدار بسته بسیار گسترده شده است و افراد به جهت امنیت منزل و یا محل کار خود اقدام به نصب دوربین مدار بسته می نمایند .

قیمت دوربین مدار بسته 

قیمت انواع دوربین مدار بسته با یکدیگر متفاوت هستند , دوربین ها بنا به نوع و مدلی که دارند قیمت های مختلفی هم دارند . عمدتا افراد دوربین مدار بسته ارزان را ترجیح می دهند اما باید توجه داشته باشند که طول عمر و کارایی خوبی داشته باشد در غیر اینصورت فرد هزینه ی بیش تر را متحمل خواهد شد .

نصب دوربین مدار بسته 

نصب دوربین مداربسته در منزل موجب افزایش سطح امنیت شده و این امر نیز باعث می‌شود فرد با خاطری آسوده هنگام سفر و دوری از خانه، به مشاهده و بررسی تصاویر ضبط شده توسط دوربین های مداربسته و ذخیره شده روی دستگاه DVR (با استفاده از تکنولوژی انتقال تصویر) بپردازد. پروسه تحقیق، انتخاب، خرید و نصب سیستم‌های امنیتی نظارت تصویر می‌تواند جذاب باشد. همچنین اگر خودتان اقدام به خرید و نصب دوربین های مدار بسته کنید، می‌توانید هزینه‌ها را کاهش دهید، بشرطی که در منابع درستی به تحقیق پرداخته و از مشاوران و نصاب دوربین مدار بسته زبده کمک گرفته باشید.

1. تهیه لیستی از نیازها

اولین قدم تهیه لیستی از نیازهایی که در زمینه نظارت تصویر دارید، است. این به این معناست که مشخص کنید در چه مکانهایی نیاز به کنترل و نظارت تصویر دارید.

مکان‌های معمول برای نصب دوربین مدار بسته در خانه:

درب جلویی و پشتی خانه

پنجره‌های رو به خیابان

فضاهای باز داخل خانه (مثل آشپزخانه، حال و...)

و..


2. خرید بهترین پکیج دوربین مداربسته مطابق نیازهایتان

شما می‌توانید تمام دستگاه‌های موردنیازتان را بصورت جدا تهیه کنید. اما معمولا خرید سیستم نظارت تصویر بصورت پکیج آماده ارزان تر، مقرون بصرفه‌تر و راحت‌تر است.

3. دوربین های مداربسته موردنیازتان را شخصا خریداری کنید.

وقتی تعداد دوربین های مدار بسته موردنیازتان را مشخص کردید، باید دقیقا نوع دوربین مداربسته ای که احتیاج دارید را مشخص کنید. خرید یک سیستم امنیتی دوربین مداربسته برای خانه می‌تواند از چند صد هزار تومان تا چند میلیون تومان قیمت داشته باشد، پس باید دقیقا نوع و مشخصاتی که می‌خواهید دوربین مداربسته‌تان داشته باشد را مشخص کنید.


نظرات 0 + ارسال نظر
امکان ثبت نظر جدید برای این مطلب وجود ندارد.